Uslovi kupovine

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.cvecaralotos.rs prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo.

IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI:

U ime Internet prodavnice www.cvecaralotos.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i izvršavanje isporuke cvetnih aranžmana i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.cvecaralotos.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

IZJAVA O ZAŠTITI PODATAKA PRILIKOM TRANSAKCIJE:

Unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Sigurnost podataka prilikom plaćanja karticama garantuje procesor platnih kartica, na čijim stranicama se obavlja ceo proces plaćanja. Ni jednog trenutka podaci sa Vaše platne kartice nisu dostupni našem sistemu ni zaposlenima cvećare Lotos.

CENE PROIZVODA:

Cene na Internet stranici www.cvecaralotos.rs su izražene u dinarima (RSD) sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV).

NAČIN PLAĆANJA:

Cvećara Lotos Vam nudi razne mogućnosti regulisanja uplate za poručeni aranžman, koje možete pogledati na stranici KAKO PLATITI.

REKLAMACIJE:

Cvećara „Lotos“ će uvažiti reklamacije na isporučeni cvetni aranžman samo ukoliko je dojavljena u roku od 1 sata nakon izvršene dostave. Reklamacija će se uvažiti u slučaju da cvećara nije ispoštovala bilo koji ugovoreni deo narudžbine ili ukoliko je isporuka izvršena pogrešnoj osobi ili na pogrešnu adresu. Cvećara se obavezuje da eventualne navedene propuste ispravi u najkraćem mogućem roku, stoga budite slobodni da nas kontaktirate na broj 012/531-139 ili putem e-maila: cvecaralotospo@outlook.com

POVRAT SREDSTAVA:

Ukoliko se desi da prilikom poručivanja dođe do greške, te uplatite više novca ili želite da otkažete porudžbinu, a već ste izvršili uplatu, refundiraćemo Vam uplaćeni novac u najkraćem mogućem roku. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS” 62/2014), stavom 2. iz člana 34. ovog zakona utvrđuje se sledeće: Trgovac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.

PRAVO KUPCA DA OTKAŽE KUPOVINU:

Korisnik ima pravo da otkaže svoju porudžbinu ukoliko se desi da neposredno posle potvrde iste uvidi da je napravio grešku prilikom ubacivanja proizvoda u korpu. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS” 62/2014), stavom 4. iz člana 37. ovog zakona utvrđuje se sledeće: Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

OPISI PROIZVODA:

Cvećara Lotos nastoji da na www.cvecaralotos.rs sve proizvode opiše što je moguće tačnije. Takođe, radi unapređenja kvaliteta ponude, cvećara Lotos zadržava pravo izmene podataka koji se tiču cveća sadržanog u aranžmanima, što uključuje i cenu. Sve izmene postaju važeće danom objavljivanja na sajtu www.cvecaralotos.rs

PRAVO CVEĆARE:

Ukoliko kupac želi dostavu određenog aranžmana za isti dan a cvećara na svom lageru ne poseduje sve potrebne artikle za izradu istog, cvećara zadržava puno pravo da u dogovoru sa kupcem artikle koje nedostaju zamene onim koje poseduju a da ti artikli budu u istoj novčanoj vrednosti kao oni što nedostaju.

DOSTAVA CVEĆA:

Cvećara Lotos se obavezuje da će naručeni aranžman isporučiti na tačnu adresu vodeći računa da se ispoštuje željeno vreme isporuke.
Cvećara Lotos zadržava pravo da cveće može isporučiti do 30 min. pre i do 30 min. posle željenog vremena naručioca.
Ukoliko osoba kojoj treba uručiti cveće nije dostupna ( nije kući na primer) u naznačeno vreme, cvetni aranžman može primiti bilo koja druga osoba na adresi primaoca (naravno ukoliko to želi učiniti).

Kada isporuči cveće, cvećara Lotos će naručioca telefonom obavestiti o izvršenoj dostavi ako je to dogovoreno, tako da je bitno da naručilac mora biti telefonski dostupan da bi se moglo stupiti u kontakt u slučaju iznenadnih komplikacija tokom dostave. Ukoliko naručioc želi isporuku cveća institucijama kao što su bolnica, kancelarija, škola, hotel itd. mora dati dodatne podatke – tačan naziv ustanove, adresa ustanove, telefon, broj sobe, sprat itd.

Ukoliko želite da vam pošaljemo fiskalni račun za izvršene usluge, neophodno je da to napomenete i da nam date podatke i adresu na koju vam isti možemo i poslati.

Cvećara Lotos će se maksimalno potruditi da izvrši dostavu, ali nažalost u dole navedenim situacijama i ako se ne izvrši , dostava će se smatrati izvršenom:
– ako osoba kojoj se cveće šalje odbija da primi cvetni aranžman
– ako adresa i podaci o primaocu nisu tačni
– ako primaoc nije na navedenoj adresi u vreme naznačeno za dostavu a eventualna prisutna lica (roditelji, komšije, kolege, rodbina) odbijaju da prime cveće.

O tom slučaju obaveštavamo naručioca o nastaloj situaciji.
Ukoliko u roku od 30 minuta ne možemo stupiti u kontakt sa naručiteljem, dostavu ćemo smatrati izvršenom. Naručilac aranžmana ukoliko želi može o sopstvenom trošku podići aranžman u roku od 24 sata od trenutka kada je obavešten sa naše strane.

Cveće je poklon kojem se svako raduje, na nama je da vam to omogućimo. Po bon tonu lepo je da se potpišete i ostavite prigodnu poruku, bez obzira koji je povod za slanje aranžmana. Neprijatnosti nikome nisu potrebne.
Prirodno cveće nije pogodno za slanje kurirskim službama , jer ne možemo garantovati gde će i kako cveće boraviti od momenta kada ode od nas.
Nikako ne ostavljajte cveće u parkiranom automobilu bez obzira na godišnje doba.
Naši timovi od aranžera do službe dostave potudiće se da vaše želje ispune.

Cveće je kvarljivo i ne trpi loše čuvanje, pritiskanje i habanje. Reklamacije za preuzeto cveće se uvažavaju sat vremena po preuzimanju.